- airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje en minibar (tegen betaling)
- koffie- & theezetfaciliteiten
- badkamer met douche, haardroger en toilet
- kamer met 1 tweepersoonsbed
- type bed kan per kamer verschillend zijn
- balkon
- klein balkon met zitje
Wat een toplocatie heeft hotel Mandarin; op loopafstand van het gezellige centrum van Bodrum. 's Ochtends loop je door de mooie tuinen naar het restaurant voor een lekker ontbijt. Aan de rand van het zwembad met een goed boek laad jij je batterij weer helemaal op. Om de hoek is nóg een zwembad, waar wat meer actie plaatsvindt. De kids zijn fan van de glijbaan en uit de bar komt een gezellig muziekje. Heb je genoeg van het luieren in de zon? Je wandelt het hotel uit en je bent zo in het centrum met de leuke winkeltjes, een mooie haven en gezellige bars. Het Turkse hotel Mandarin heeft alles voor een gezellige vakantie.
ontbijt (07:30-10:00 uur), lunch (12:00-14:00 uur), high tea (17:00-18:00 uur), snacks (14:00-16:00 uur), diner in buffetvorm (19:00-21:00 uur)
koffie en thee, frisdranken en lokale alcoholische drankjes (10:00-23:00 uur)
fitness, tafeltennis, darts, sauna, entree hamam
tijdens het voor- en naseizoen à-la-cartediner mogelijk in plaats van buffet
De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.
Nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt. Vergane glorie. Bedden keihard,badkamer een schimmelparadijs. Wifi viel steeds weg en traag. Schoonmaken werd niet gedaan. Moesten daar twee keer om vragen en werd het nog niet goed gedaan. Eten heel vies en alles was koud. Snackbar lachertje. Hamburgers werden in een magnetron opgewarmd in het broodje met sla. Zo smerig. Er liepen honderden katten rond wat ...
Lees meerIk heb in het algemeen een fijne ervaring met mijn verblijf. Vooral is het personeel van het hotel vriendelijk en bereid om te helpen
Lees meerOver het algemeen ruim voldoende, afhankelijk van de mentaliteit van de geinterviewde persoon. Er zijn altijd overal mensen die overal over willen klagen. Iedereen die de realiteit onder ogen durft te zien, weet dat je krijgt waar je voor betaald. Niet tevreden? Geef dan wat meer geld uit en boek een resort met minimaal 5 sterren. Klagen achteraf is altijd makkelijk, maar vooraf onmogelijk. Met vr...
Lees meerde kamers waren verouderd en de badkamer was achterstallig onderhoud douche knop die je met kracht uitmoest trekken en schimmel in de badkamer bubbelbad bij het zwembad werkte niet te weinig bedjes geen binnenbad geen hamam en sauna meer aanwezig en parasols waren toe aan vernieuwing
Lees meerEr waren te weinig bedden bij het zwembad en te weinig tafels in het restaurant, geen schone zwembad handdoeken en ik moest 2x op zoek naar wc papier omdat dat op was ! S’avonds kan je alleen een drankje krijgen bij de bar buiten het resort waar de rap muziek op volume 10 staat, eten was eentonig en smakeloos. Slecht resort
Lees meer